علی قلی‌زاده آخرین تلاش‌های خود را برای جدایی از لخ پوزنان لهستان انجام می‌دهد تا شاید بتواند پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

قلیزاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران، علی قلی‌زاده مورد توجه تمام تیم‌های مدعی لیگ قرار داشت اما با توجه به تعهد به لخ‌پوزنان، در اردوی آماده‌سازی این تیم شرکت کرد تا شاید بتواند ناکامی سال گذشته را جبران کند. با این حال و بعد از گذشت چند هفته از لیگ لهستان، قلی‌زاده کمتر مورد توجه کادرفنی قرار گرفت و همین مسأله سبب شد تا بار دیگر شایعه انتقالش به فوتبال ایران شنیده شود.

این بازیکن تکنیکی بعد از اطلاع از قانونی که قرار است برای بازیکنان ملی‌پوش و مشمول خدمت سربازی وضع شود، به بازگشت علاقه بیشتری نشان داد و پرسپولیس هم به عنوان مشتری جدی او وارد عملیات آزادسازی وینگر ایرانی لخ‌پوزنان شد.

آخرین راهکار برای انتقال به پرسپولیس؛ قلی‌زاده نوتیس داد و حسابش را بست!

بلافاصله بعد از ابراز علاقه پرسپولیس اما کادرفنی لخ پوزنان از قلی‌زاده استفاده کرد و او هم پاس گل داد تا با توجه به این آمادگی و درخشش، گره انتقال چپ‌پای ۲۸ ساله به پرسپولیس کورتر شود! در همین حین یک باشگاه ایرانی هم برای اینکه کار انتقال قلی‌زاده به پرسپولیس را سخت کند، پیشنهادی چند میلیون یورویی به لهستان فرستاد تا لخ‌پوزنان مبلغ بیشتری را برای صدور رضایتنامه وینگر تیم ملی طلب کند. حالا لخ‌پوزنان مخالفت خود را با جدایی قلی‌زاده اعلام کرده اما پرسپولیس همچنان پیگیر است تا شاید بتواند موانع انتقال را از پیش‌رو بردارد. البته قلی‌زاده هم در تلاش است تا از مسیرهای جدید برای جدایی و انتقال به پرسپولیس تلاش کند.

قلی‌زاده مدت‌هاست که از لخ‌پوزنان دریافتی نداشته و گفته می‌شود چند صد هزار دلار از حقوق خود را طلبکار است. بنابراین او به باشگاه نوتیس داده و خواهان دریافت مطالباتش شده است. اگر طلب او ظرف مدتی کوتاه پرداخت نشود، قلی‌زاده می‌تواند قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند و راهی پرسپولیس شود. قانون فیفا اینطور است که اگر باشگاه بدهکار حتی یک دلار هم بپردازد، دیگر بازیکن تا ۲ ماه نمی‌تواند از نوتیس و فسخ یکطرفه استفاده کند. بر همین اساس از لهستان خبر می‌رسد که قلی‌زاده حتی حساب خود را هم بسته تا مبلغی از سوی لخ پوزنان واریز نشود و بتواند با استفاده از نوتیس مسیر جدایی را پیش بگیرد. راهکاری که مشخص نیست آیا قانونی است یا نه؟!

اینها اخبار و شایعاتی است که درباره ماجرای قلی‌زاده و پرسپولیس شنیده می‌شود. باید دید آیا پرسپولیس تا روز پایانی نقل و انتقالات پای قلی‌زاده می‌نشیند و سراغ بازیکن دیگری نمی‌رود یا اینکه ستاره تیم ملی زودتر از موعد و با استفاده از راهکارهای جدید پیراهن سرخ را بر تن خواهد کرد. طرفین برای آغاز همکاری به توافق رسیده‌اند و فقط مانده مانع بزرگی به نام رضایت‌نامه که به نظر می‌رسد حل آن پروسه زمان‌بری خواهد بود.

کد خبر 876752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    31 11
    قهرمان واقعی ملی کشور درود بر غیرت و شرافت و معرفتت کاش قطره ای ازدریای مرام تو در وجود بازیکنان بی معرفت وپولکی چون ترابی وبیرانوند و رضاییان و اسماعیلی فر بود
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    33 10
    میلیونها طرفدار پرسپولیس در انتظارحضور بازیکن بامعرفت و بامرام در تیم پرسپولیس هستند ازحالا خوش تمدمیگوییم پرسپولیس قهرمان دراین فصل هم بااین بازیکنان باغیرت وعاشق جام قهرمانی رابه تبمهای پول ریخت وپاش کن وفاقد مرام اخلاق ورزشکاری ناجوانمردیلپبشپهادهای نجومی وفریب بازیکنان تعارف نخواهدکرد
  • EE ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    16 1
    بعد چرا تو ایران اینقدر راحت میشه فسخ کرد
  • محمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    3 0
    چی میشد اگه اون پاس گل رو نمی دادی مناسقم برا فوتبال که بازیکنی با پاس گل قیمتش بالا‌میره
  • رضا IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    6 1
    یعنی این زنوزی برای پرسپولیس کارشکنی میکنه
  • جابر IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    1 2
    جالب که قرمز وآبی ها میتونند هنوز بااین همه خرید بازم امسال قلی زاد و قدوس خرید کنند وسپاهان بخاطر یه خرید هنوز کارت بازی انزونزی صادر نمیشه
  • مجید IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    8 0
    امیدوارم که پرسپولیسی بشه 👍
  • دادا IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    6 0
    دوباشگاهی،که ازایران برای بالا بردن قیمت بازیکن باوجود نداشتن جای خالی، پر بودن سقف قیمت نجومی دادند واقعا خیلی بی ریشه اند